Zwroty, wymiany i reklamacje

Akceptujemy zwroty oraz wymiany zamówionych w naszym sklepie towarów. Oba procesy zostały maksymalnie uproszczone w celu przyspieszenia ich realizacji. Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Proces zwrotu/wymiany/reklamacji:

1) Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz, (aczkolwiek nie jest obowiązkowe skorzystanie z tego wzoru formularza odstąpienia od umowy):
formularz_reklamacji.pdf

2) Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełnioną kartę zwrotu wraz z dowodem zakupu. Pamiętaj o tym, aby towar był odpowiednio opakowany, tak, aby w trakcie transportu nie doszło do uszkodzenia.

3) Zaadresuj paczkę na nasz adres:

motomatic.pl Krzysztof Fijałkowski
UL. Powstańców Śląskich 124 LOK. 3,
01-466 Warszawa

Dla państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas zwrotów lub wymian z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania w razie zaginięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki.

4) Uwagi:

  • a) Klient ma prawo w ciągu 14 dni od otrzymania paczki do zgłoszenia chęci zwrotu, bez podania przyczyny.
  • b) Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Kontynuuj
Producent
Akceptujemy
Twój koszyk jest pusty
Wyszukiwanie
Obecnie nie ma recenzji produktów