Akceptujemy zwroty oraz wymiany zamówionych w naszym sklepie towarów. Oba procesy zostały maksymalnie uproszczone w celu przyspieszenia ich realizacji. Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.
Proces zwrotu/wymiany/reklamacji:
1) Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz, (aczkolwiek nie jest obowiązkowe skorzystanie z tego wzoru formularza odstąpienia od umowy):
formularz_reklamacji.pdf
2) Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełnioną kartę zwrotu wraz z dowodem zakupu. Pamiętaj o tym, aby towar był odpowiednio opakowany, tak, aby w trakcie transportu nie doszło do uszkodzenia.
3) Zaadresuj paczkę na nasz adres:
motomatic.pl Krzysztof Fijałkowski
UL. Powstańców Śląskich 124 LOK. 3,
01-466 Warszawa
Dla państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas zwrotów lub wymian z potwierdzeniem nadania.
Odsyłany towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania w razie zaginięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki.
4) Uwagi: