1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się jedną z wymienionych opcji:
Warunkiem dostawy transportem własnym jest dowóz zamówienia na terenie Piaseczna i Warszawy. Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub poprzez pocztę elektroniczną (e-mail).
3. Bezpośrednio po dokonaniu płatności albo wyborze sposobu płatności za pobraniem, Klient otrzymuje za pośrednictwem poczty e-mail potwierdzenie nadania przesyłki oraz numer listu przewozowego (o ile taki numer jest dostępny w ramach danej usługi).
4. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 12 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia oraz jest uzależniony od dostępności danego produktu oraz wybranej płatności.
5. W przypadku, gdy Klient wprowadza zmiany w zamówieniach, powyższy termin biegnie na nowo od dnia potwierdzenia zmiany przez Klienta.
6. Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania istnieje możliwość sporządzenia protokołu szkody w obecności kuriera. Protokół szkody przesłany do Usługodawcy wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
7. Przesyłka, oprócz zamówionego Towaru, zawiera: kartę gwarancyjną - w przypadku towarów ją posiadających oraz dokument zakupu – paragon fiskalny lub, na życzenie Klienta oryginał faktury VAT.